Sluit je aan bij onze witte staking, de eerste in een reeks escalerende acties!



WOinActie strijdt voor adequate financiering en werkomstandigheden in het WO.

WOinActie roept daarom voor de maand november universiteitsmedewerkers op een automatisch antwoord in te stellen (dat naar believen kan worden aangepast):

Ik heb me momenteel aangesloten bij de zgn "witte staking" van WOinActie. Dit houdt in dat ik op dit moment mijn aantal werkuren beperk tot mijn aanstellingsomvang. Hierdoor kan het langer duren voordat u een antwoord op uw e-mail ontvangt. Het structureel overwerken heeft de afgelopen jaren geleid tot een negatief effect op mijn privéleven en mijn welzijn. Mijn excuses voor het eventuele ongemak dat door deze witte staking wordt veroorzaakt maar ik hoop op uw begrip.
I am currently participating in the WOinActie “witte staking” (actions short of a strike) in which I do not work longer than my contracted hours. This may result in a delay in receiving a reply. My structural overtime affects my personal life and well being.  Apologies for any inadvertent inconvenience caused, but I hope you understand.
Hiermee start WOinActie een serie acties die langzaamaan worden opgevoerd. Sluit je aan bij onze witte staking! 

Reacties